odaily

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح

پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:18 ادامه و دانلود

فایل پاورپوینت پشت گرد(کیفوز پشتی)

فایل پاورپوینت پشت گرد(کیفوز پشتی) پاورپوینت پشت گرد(کیفوز پشتی) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:11 بخشی از متن تعریف:افزایش بیش از حد طبیعی تحدب مهره های پشتی را به عنوان گوژ پشتی یا پشت گرد یا کیفوز میگویند انواع کیفوز: ( Mobile kyphosis ) .کیفوز برگشت پذیر1 مثل کیفوز ناشی از ضعف عضلات با کیفوز جبرانی که با حرکات اصلاحی قابل برگشت است ( fixed kyphosis) 2.کیفوز برگشت پذیر یا کیفور ثابت: این نوع کیفور با حرکات اصلاحی قابل اصلاح نمی باشد مثل کیفوز ناشی از بیماری رماتیسمی جمود ستون مهرهها

دانلود پاورپوینت گوش اندام حس شنوایی علوم کلاس پنجم

دانلود پاورپوینت گوش اندام حس شنوایی علوم کلاس پنجم پاورپوینت گوش اندام حس شنوایی علوم کلاس پنجم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30 بخشی از متن گوش اندام حس شنوایی است. قسمتی از گوش راکه همه می بینیم لاله ی گوش می گویند . لاله ی گوش شبیه علامت سوال است.

دانلود فایل تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد شناختی

دانلود فایل تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد شناختی تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد شناختی فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:7 چکیده: هدف اساسی پژوهش، بررسی کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد شناختی می باشد. برای این کار، از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است و یافته های تحلیل با استفاده از تکنیک لیکرت تحلیل شد. نتایج پژوهش حاکی از این امر بود که میزان توجه به بعد شناختی در کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه خوب بوده است و تا حدی توانسته به پرورش این بعد بپردازد.

پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان، مخلوط ها در زندگی

پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان، مخلوط ها در زندگی پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:21 پاورپوینت به صورت تصاویر اسکن شده از کتاب می باشد.

فایل پاورپوینت پست های گازی

فایل پاورپوینت پست های گازی پاورپوینت پست های گازی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:26 بخشی از متن فلسفه وجودی پست های گازی gas insulation تغییراتی که در زمینه ساختمان پست های فشار قوی و بزرگ شدن قدرت آنها در سالهای اخیر ایجاد شده است ،در اثر عوامل زیر می باشد که تقریباً به موازات هم بروز می نمایند این عوامل که سبب توسعه بیش از حد شبکه های فشار قوی در داخل شهرها ،یا حداقل به فواصل خیلی نزدیک به مناطق شهری و صنعتی می شوند ،عبارتند از : توسعه شهرها و مناطق اطراف آن 2.ازدیاد منظم مصرف انرژی بوسیله مشترکین 3.کاهش هزینه تلفات و انتقال انرژی ) به دلیل نزدیکی به مصرف کننده ها )

دانلود پاورپوینت فارسی اول دبستان درس یازدهم

دانلود پاورپوینت فارسی اول دبستان درس یازدهم پاورپوینت فارسی اول دبستان درس یازدهم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 این پاورپوینت به صورت تصاویر اسکن شده از کتاب است.

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره عنوان درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:28 چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است . درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است . درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مسال

از کجا بفهمیم که مقاله ما چقدر محبوب است؟

از کجا بفهمیم که مقاله ما چقدر محبوب است؟ نمودار شدن هر مقاله در سیاهه مراجع یک سند، بازگو کننده این مطلب است که در ذهن نویسنده بین اثر وی و مقاله ای که به آن در فهرست منابع استناد کرده است، ارتباطی وجود دارد و تجزیه و تحلیل این ارتباط، تحلیل استنادی را پدید می آورد تعداد اسلاید : 51 فرمت : ppt

فایل پاورپوینت پژوهش و توسعه

فایل پاورپوینت پژوهش و توسعه پاورپوینت پژوهش و توسعه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:31 بخشی از متن فرازی از اظهارات جناب آقای دکتر قاسمی مجری طرح ملی مابا : بدون اغراق باید اظهار کنم که پیشنهادات شاخه مطالعاتی گروه تبریز یکی از مهمترین اسناد موفقیت های این طرح است که عنوان بارز و جالبی از یک دیدگاه چند بخشی و چند انضباطی و حاصل تفکر منسجم چند رشته مختلف است که حاصل آن ایجاد الگوی توانمند برای رسیدگی به مشکلات استان خواهد بود.

پاورپوینت فصل 7؛آمار و احتمال، ریاضی پنجم دبستان

پاورپوینت فصل 7؛آمار و احتمال، ریاضی پنجم دبستان پاورپوینت فصل 7؛آمار و احتمال، ریاضی پنجم دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:36 آمار و احتمال فصل 7 نقش آمار در سیاست گزاری ها کاهش سطح پوشش جنگلی صرفه جویی و بازیافت

دانلود پاورپوینت در مورد امام کاظم

دانلود پاورپوینت در مورد امام کاظم پاورپوینت در مورد امام کاظم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 11 با سلام خدمت شما و به امید توفیق در زندگی برنامه را با یک سؤال شروع می کنیم نام این امام همنام یکی از پیامبران اولو العزم است و این نام یکبار بیشتر در میان نام امامان نیامده است ؟

فایل پاورپوینت پژوهش در تاریخ

فایل پاورپوینت پژوهش در تاریخ پاورپوینت پژوهش در تاریخ فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:17 فهرست بخش اول : جایگاه پژوهش و روش تحقیق علمی در تاریخ بخش دوم : ویژگیهای مورخ و پژوهشگر علمی تاریخ بخش سوم : مختصات نظری پژوهش تاریخی بخش چهارم : دایره مواد تحقیق در پژوهشهای تاریخی بخش پنجم : شبکه اطلاع رسانی اینترنت و پژوهش تاریخی بخش ششم : یادداشت برداری یا استخراج و ثبت اطلاعات(فیش نویسی) بخش هفتم : نگارش نهایی و تدوین متن اصلی بخش هشتم : نگارش الحاقات و نکات دستوری و ویرایشی

پاورپوینت 8 قسمت یک طرح درس موثر

پاورپوینت 8 قسمت یک طرح درس موثر پاورپوینت 8 قسمت یک طرح درس موثر فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:12 اهداف -دانش آموز در طی این درس به چه چیزی دست خواهد یافت. - دانش آموز به چه سطحی برسد رضایت بخش است. - دانش آموز چه کاری باید انجام دهد که ما بفهمیم مطلب را فرا گرفته است.(از طریق کار گروهی، ارائه گزارش و) - سعی کنیم اهدافی را تدوین کنیم که با موقعیت جغرافیایی و امکانات مدرسه و منطقه سازگار باشد. موارد مورد نیاز و تجهیزات - وسایل مرتبط با موضوع و اهداف درس انتخاب شوند. - دست ورزی در این قسمت بسیار مهم است. - به دنبال راههایی برای یادگیری اهداف به صورت ملموس باشیم بنابراین بررسی کنیم چه وسیله ای در این زمینه مناسب است.

دانلود پاورپوینت فارسی چهارم دبستان پرسشگری خرد و دانش

دانلود پاورپوینت فارسی چهارم دبستان پرسشگری خرد و دانش پاورپوینت فارسی چهارم دبستان پرسشگری / خرد و دانش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 این پاورپوینت به صورت تصاویر اسکن شده از کتاب می باشد.

فایل پاورپوینت پروژه GIS برق منطقه ای آذربایجان

فایل پاورپوینت پروژه GIS برق منطقه ای آذربایجان پاورپوینت پروژه GIS برق منطقه ای آذربایجان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:17 بخشی از متن اجرا و پیاده سازی طرح جامع GIS صنعت برق مرحله اول(مطالعاتی)، تهیة زیر ساختارهای اطلاعاتی و سیستمی در این مرحله، با انجام شناخت وضعیت موجود و تحلیل نیازمندیهای کاربران، چارچوب اطلاعاتی سیستم ، محیط سخت افزاری و نرم افزاری، استاندارد و دستورالعمل های مورد نیاز در طرح جامع GIS صنعت برق تهیه می گردد.

پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم

پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:10 بخش هایی از متن: چگونگی تهیه ی گزارش از یک بازدید و ارائه ی آن به کلاس : 1 . مشاهده ی دقیق یادداشت برداری ارائه ی مطالب و گفت و گو مشاهده ی دقیق و یادداشت برداری: برای مشاهده ی دقیق به یک سری ابزار نیاز داریم. برای مشاهده و یادداشت برداری باید از تمام حواس خود استفاده کنید: حس بینائی حس شنوائی حس بویائی حس لامسه حس چشائی

دانلود پاورپوینت غار علی صدر همدان

دانلود پاورپوینت غار علی صدر همدان پاورپوینت غار علی صدر همدان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 معرفی و موقعیت : در روستای علیصدر از توابع شهرستان کبودراهنگ و75 کیلومتری شمال غربی شهرهمدان یکی از عجایب طبیعی جهان و نمونه نادری از غارهای آبی قابل قایقرانی به نام غار علیصدرواقع شده است که به طول جغرافیایی 48درجه و 18دقیقه و عرض درجه و18دقیقه دارای ارتفاع 1900متر از سطح دریاست.امکان دسترسی به غار علیصدر ازسه مسیر فراهم است : 1- همدان لالجین به بیجار که جدید الاحداث و مناسب تر است . 2- از تقاطع سه راهی پایگاه هوایی نوژه ( در جاده همدان به رزن ) 3- از طریق همدان به صالح آباد.

دانلود فایل تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم و ششم بر اساس الگوی یادگیری اکتشافی برونر

دانلود فایل تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم و ششم بر اساس الگوی یادگیری اکتشافی برونر تحلیل محتوا کتاب علوم تجربی پنجم و ششم ابتدایی بر اساس الگوی یادگیری اکتشافی برونر فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:11 این فایل که تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم و ششم بر اساس الگوی یادگیری اکتشافی برونر است در قالب پی دی اف و در یازده صفحه از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

فایل پاورپوینت پرورش کرم ابریشم

فایل پاورپوینت پرورش کرم ابریشم پاورپوینت پرورش کرم ابریشم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:33 بخشی از متن مقدمه : علیرغم چاپ و انتشار کتب متعدد و با ارزش علمی در مورد رشته های مختلف نوغانداری و صنعت ابریشم ، لزوم تهیه نشریه آموزشی که بتواند بصورت کاربردی و علمی مورد استفاده علاقمندان واقع شود احساس می گردید به همین منظور بر آن شدیم تا مجموعه ای به زبان ساده تحت عنوان آموزش نوغانداری تهیه و در اختیار علاقمندان قرار دهیم . نشریه ای که از نظر خوانندگان عزیز می گذرد مشتمل اطلاعات مورد نیاز تفریخ تخم نوغان – کرم ابریشم و بیماریهای رایج در مورد نوغانداری می باشد ,

پاورپوینت راهبرهای حل مسئله

پاورپوینت راهبرهای حل مسئله پاورپوینت پاور پوینت راهبرهای حل مسئله فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:24 بخش هایی از متن: راهبردهای حل مسئله 1- رسم شکل 2- الگویابی 3- الگو سازی 4- حل مسئله ساده تر 5- زیر مسئله 6- حدس و آزمایش 7- حذف حالت های نامطلوب رسم شکل کشیدن یک شکل مناسب می تواند به حل مسئله کمک کند و یا مسئله را به طور کامل حل کند؛ طوری که دیگر نیازی به نوشتن محاسبه های ریاضی نباشد. برای کشیدن شکل مناسب لازم نیست نقاّشی شما خوب باشد یا شکل هایی بکشید که نشان دهنده ی موضوع مسئله باشد.

دانلود پاورپوینت نیرو همه جا

دانلود پاورپوینت نیرو همه جا پاورپوینت نیرو همه جا فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 نیرو چیست ؟ نیرو به شکل ساده یا به صورت کشیدن یا هل دادن به اجسام وارد می شود . نیرو به دو صورت وجود دارد : 1- نیروی تماسی 2- نیروی غیر تماسی

دانلود فایل درس پژوهی پنجم ابتدایی تاریخچه جانداران

دانلود فایل درس پژوهی پنجم ابتدایی تاریخچه جانداران عنوان درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی تاریخچه ی جانداران فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:25 چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است . درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است . درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع

فایل پاورپوینت پروتکل عملیاتی آموزش سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران

فایل پاورپوینت پروتکل عملیاتی آموزش سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران پاورپوینت پروتکل عملیاتی آموزش سلامت در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:12 بخش از متن آموزش سلامت به مددجو فرایندی است : هدفمند، سیستماتیک، منظم و طراحی شده به موجب آن یادگیری اتفاق می افتد تغییر در آگاهی، نگرش و مهارت مددجو افزایش صلاحیت و توانایی مددجو در مراقبت از خود افزایش سطح سلامت و رفاه وپیشگیری از عوارض بالقوه در برگیرنده تمام فعالیتهای آموزشی مربوط به بیماری شامل آموزش های درمانی، بهداشتی و ارتقای سلامت بالینی

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، دکتر حسن شعبانی

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، دکتر حسن شعبانی پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس) تالیف: دکتر حسن شعبانی تعداد واحد درسی: 3 واحد (واحد درسی اصلی) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:376 بخشی از متن: هدفهای رفتاری فصل اول 1) یادگیری را تعریف کنید و مفاهیم مربوط به آن را در نیم صفحه تحلیل کنید 2)تفاوت مفهوم یادگیری و عملکرد را در چند جمله بیان کنید 3)عوامل موثر در یادگیری را نام ببرید 4)نظریه معروف یاد گیری را با هم مقایسه کنید 5)تدریس یکی از معلمان را بر اساس نظریه های یادگیری ارزیابی کنید پیش سازمان دهنده فصل اول - یادگیری تغییر در رفتار است، اما نه هر تغییری بلکه تغییری که بر اثر تجربه حاصل شده باشد - عملکرد نتیجه ی یادگیری است نه خود یادگیری0 - عواملی همچون آمادگی، انگیزه و هدف، تجارب گذشته فرد، شرایط و محیط آموزشی ، رابطه کل با جزء روش تدریس معلم و تمرین و تکرار در فرایند یادگیری موثرند

دانلود پاورپوینت فصل 6 تناسب و درصد

دانلود پاورپوینت فصل 6 تناسب و درصد پاورپوینت فصل 6 تناسب و درصد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 49 این پاورپوینت با تصاویر اسکن شده از کتاب تهیه شده است.

دانلود فایل کنش پژوهی تاثیر الگوهای تدریس معلم بر یادگیری دانش آموزان

دانلود فایل کنش پژوهی تاثیر الگوهای تدریس معلم بر یادگیری دانش آموزان کنش پژوهی موضوع : تأثیر الگوهای تدریس معلم بر یادگیری دانشآموزان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:41 مقدمه دنیای امروز دنیایی است با ابعاد و ویژگیهای مختلف و گوناگون که ماهیت این ابعاد نحوه زندگی را در جوامع و کشورهای مختلف روشن مینماید. برای زیستن در این جهان پارامترها و فاتورهای بسیاری وجود دارد که در صورت آگاهی از روش صحیح برخورد با این عوامل و استفاده از این روشها میتوان به بهترین نحو زیست به جرأت میتوان یکی از مهمترین مواردی که از ابتدای خلقت تاکنون بشر یا آن برخورد داشته و سعی در بهبود آن همواره در نظرش بوده را آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دانست. با مراجعه به قرآن کریم درمییابیم که حتی قبل از اینکه انسان پای به عالم خاکی بگذارد نیز در حال آموزش بوده است. «خداوند به آدم (ع) علم اسرار آفرینش را آموخت تا از اسرار معنوی و مادی جهان آگاهی یابد.» این آیه مؤید چند نکته اساس و مهم میباشد که به این شرح میباشد . الف ) اهمیت آموزش و پرورش در زندگی . ب ) اینکه اولین آموزگا

فایل پاورپوینت کارگاه پرسشنامه

فایل پاورپوینت کارگاه پرسشنامه پاورپوینت کارگاه پرسشنامه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:36 بخشی از متن پرسشنامه حاوی مجموعه ای از سئوالات است که پاسخ گو به گونه ای کتبی به آنها پاسخ می دهد . ابزاری که در آن سئوالات بصورت کتبی ارائه می گردد و واحد پژوهش پاسخها را خود می نویسد

پاورپوینت نورومارکتینگ ( بازاریابی عصب پایه )

پاورپوینت نورومارکتینگ ( بازاریابی عصب پایه ) ما فکر می کنیم منطقی فکر کردن، بهترین راه تصمیم گیری است. اما کاملا برعکس است. ما برای اتخاذ تصمیمات خوب به عواطف نیازمندیم و با از دست دادن این توانایی، تصمیمات خیلی بدی خواهیم گرفت تعداد اسلاید : 54 فرمت : ppt

دانلود پاورپوینت برگی از تاریخ زمین

دانلود پاورپوینت برگی از تاریخ زمین پاورپوینت برگی از تاریخ زمین پایه پنجم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 برای شروع لازم است بدانیم که فسیل چیست؟ طبق یک تعریف کلی ، باقی مانده ی اجساد موجودات زنده بر روی سطح رسوبات و سنگ هاا یا هر چیز دیگری ( مانند کهربا و صمغ ) پس از سال های زیاد فسیل میگویند . فسیل ها شاید در نگاه اول نامفهوم به نظر برسند اما در بررسی دقیق آن ها میتوان اطلاعات کامل و مفیدی از فسیل آن بدست آورد. فسیل ها در حقیقت از قسمت های سخت بدن جانور بوجود می آیند . شاید باقی مانده ی رگ برگ های یک برگ یا استخوان های یک موجود یا صدف یک فسیل شده باشد . برای این که بتوانیم فسیل را بهتر درک کنیم میتوانیم اثری از دست خود بر روی گل بوجود آوریم .

تحقیق درباره تفسیر سوره المائده

تحقیق درباره تفسیر سوره المائده این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 12 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید . لینک دانلود پایین صفحه آیه 6 یَأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلى الصلَوةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَکُمْ وَ أَیْدِیَکُمْ إِلى الْمَرَافِقِ وَ امْسحُوا بِرُءُوسِکُمْ وَ أَرْجُلَکمْ إِلى الْکَعْبَینِ وَ إِن کُنتُمْ جُنُباً فَاطهَّرُوا وَ إِن کُنتُم مَّرْضى أَوْ عَلى سفَرٍ أَوْ جَاءَ أَحَدٌ مِّنکُم مِّنَ الْغَائطِ أَوْ لَمَستُمُ النِّساءَ فَلَمْ تجِدُوا مَاءً فَتَیَمَّمُوا صعِیداً طیِّباً فَامْسحُوا بِوُجُوهِکمْ وَ أَیْدِیکُم مِّنْهُ مَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیَجْعَلَ عَلَیْکم مِّنْ حَرَجٍ وَ لَکِن یُرِیدُ لِیُطهِّرَکُمْ وَ لِیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکُمْ لَعَلَّکمْ تَشکُرُونَ(6) ترجمه : 6 - اى کسانى که ایمان آورده اید هنگامى که براى نماز بپاخاستید صورت و دستها را تا آرنج بشوئید و سر و پاها را تا مفصل (یا برآمدگى پشت پا) مسح کنید و اگر جنب باشی

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، فصل دوم : سرزمین ما

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، فصل دوم : سرزمین ما پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم فصل دوم : سرزمین ما درس های 10-7-6-5 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:42 بخشی از متن درس 5 جمعیت ایران انتظارات یادگیری آشنایی با : نحوه محاسبه رشد جمعیت مزایای جمعیت زیاد برای یک کشور نحوه توزیع جمعیت در ایران علل توزیع نایکنواخت جمعیت در ایران مفهوم مهاجرت عوامل جاذب و دافع جمعیت و مهارت ترسیم نمودار جمعیتی پیشنهاد راه حل برای کاهش مهاجرت

دانلود فایل درس پژوهی آموزش حجم و سطح پایه هفتم

دانلود فایل درس پژوهی آموزش حجم و سطح پایه هفتم عنوان درس پژوهی: شناسایی روش های مطلوب آموزش درس حجم و سطح پایه هفتم فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:70 این درس پژوهی با فرمت پی دی اف می باشد و در 70 صفحه تدوین شده است.

فایل پاورپوینت پرستاری در شکستگی ها

فایل پاورپوینت پرستاری در شکستگی ها پاورپوینت پرستاری در شکستگی ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:37 مقدمه سلامتی و کارکرد مناسب سیستم عضلانی اسکلتی با نحوه فعالیت سایر دستگاه های بدن ارتباط متقابل دارد . اجزای استخوانی وظیفه حفاظت از اندام های حیاتی بدن نظیر مغز، قلب و ریه ها را بر عهده دارند . مفاصل طوری استخوانها را در کنار هم قرار می دهند که امکان تحرک بدن فراهم شود . عضلات متصل به استخوانها باعث حرکت بدن می شوند و با انقباضات خود گرمای لازم را برای حفظ دمای بدن فراهم میکنند . بافت زمینه ای استخوان املاح کلسیم ، فسفر، منیزیوم و فلوئور را در خود ذخیره میکند . 98% کلسیم کل بدن در استخوانها جای دارد . مغز استخوان که در حفرات استخوانی جای دارد محل تولید گلبول قرمز و سفید میباشد .

دانلود پاورپوینت غذای حلال و حرام از منظر قرآن و روایات

دانلود پاورپوینت غذای حلال و حرام از منظر قرآن و روایات پاورپوینت بررسی ویژگی های غذای حلال و حرام از منظر قرآن و روایات و تاثیر آنها بر فیزیولوژی بدن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 چکیده : انسان موجودیست دو بعدی دارای جسم و روح . بزرگترین نعمت برای یک انسان داشتن جسم و روح سالم است که می توان آن را با تغذیه سالم و به تعبیر قرآن کریم و احادیث با تغذیه حلال و پاکیزه بدست آورد زیرا عقل سالم دربدن سالم است، یکی ازعارضه های جوامع بشری درحال حاضر بیماریهایست،که بشر به آن مبتلاست و هر روز درحال پیشرفت می باشند هم چنانکه علوم و دانش بشر پیشرفت می کند متوجه می شود غذاها و هر آنچه انسان به عنوان خوردنی و آشامیدنی وارد بدن خود می کند جذب بافت ها و غدد بدن می شوند و برخصوصیات بدنی، فیزیولوژی و روحی روانی انسان تاثیر می گذارند مسلماً همانطور که غذاها و نوشیدنی های حلال تاثیر خوب بر جسم و روح دارند غذاهای حرام نیزمضرات بسیار فراوان و جبران ناپذیر دارند پس ضروریست انسان عاقل طبق آیه 24 سوره عبس بر خوراک و غذایی که میل می کند نظر کند به زبان ساده تر باید غذای حلال و حرام را تفکیک

پاورپوینت علوم چهارم دبستان، مبحث گوناگونی گیاهی

پاورپوینت علوم چهارم دبستان، مبحث گوناگونی گیاهی پاورپوینت علوم چهارم دبستان، مبحث گوناگونی گیاهی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 بخشی از متن: از دانه تا گیاه : دانه رشد می کند و یک گیاه جدید را به وجود می آورد. از یک دانه ی با قلا یک گیاه باقلا و از یک دانه ی کاج یک درخت کاج به وجود می آید .(به این گیا هان گیاهان دانه دار می گویند.)

فایل پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق

فایل پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:159 بخشی از متن آناتومی و فیزیولوژی قلب قلب یک عضو عضلانی توخالی است که در قفسه سینه بالای دیافراگم در فضای بین دو ریه قرار دارد و وزن آن در حدود 300 گرم است . اندازه قلب تحت تاثیر عواملی مانند سن، جنس، وزن بدن، فعالیت جسمی و بیماری های قلبی قرار دارد . قلب از سه لایه تشکیل شده است : لایه داخلی اندوکارد، لایه میانی میوکارد، لایه خارجی اپیکارد.

دانلود پاورپوینت علوم نهم آثاری از گذشته زمین

دانلود پاورپوینت علوم نهم آثاری از گذشته زمین پاورپوینت علوم نهم آثاری از گذشته زمین فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 فسیل : آثار و بقایای اجساد جانداران قدیمی که میان مواد ، رسوبات و سنگ های رسوبی پوسته زمین وجود دارند استفاده ی فسیل شناسان از فسیل ها : شواهدی برای تفسیر و بازسازی تاریخچه زمین .

دانلود فایل تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد نگرشی

دانلود فایل تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد نگرشی تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه در بعد نگرشی فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:8 این تحلیل محتوا به صورت پی دی اف است و در 8 صفحه تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

پاورپوینت بررسی طولی آمار و احتمال از اول تا پنجم ابتدایی

پاورپوینت بررسی طولی آمار و احتمال از اول تا پنجم ابتدایی پاورپوینت بررسی طولی آمار و احتمال از اول تا پنجم ابتدایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:29 ارتباط طولی درس آمار واحتمال از اول تا پایه پنجم ابتدایی از تمامی مواردی که در کتاب ها آورده شده است تصاویری گرفته شده و در پاورپوینت قرار داده شده و بحث و بررسی شده است.

فایل پاورپوینت پردازه هااسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز

فایل پاورپوینت پردازه هااسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز پاورپوینت پردازه هااسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:52 مروری بر عناوین مطالب مفهوم پردازه زمان بندی پردازه ها عملیات روی پردازه ها پردازه های همکار ارتباط بین پردازه ای ارتباط در سیستم های مشتری/کارگزار

دانلود پاورپوینت درس 6 عربی دهم

دانلود پاورپوینت درس 6 عربی دهم پاورپوینت درس 6 عربی دهم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 83 الدرس السادس مدینة کرمانشاه من اجمل مدن ایران ذو القرنین ذو اقرنین کان فی قدیم الزمان ملک عادل موحدیسمی بذولقرنین در زمان قدیم پادشاه عادل و یکتا پرستی بود که ذوالقرنین نامیده می شد قد اعطاه الله القوة والعظمة وخداوند به او قدرت وشکوه عطا کرده بود

دانلود فایل درس پژوهی قرآن پنجم ابتدایی آیات 1 تا 10 سوره انبیا

دانلود فایل درس پژوهی قرآن پنجم ابتدایی آیات 1 تا 10 سوره انبیا عنوان درس پژوهی قرآن پنجم ابتدایی آموزش و یادگیری صحیح روخوانی و روانخوانی آیات 1تا10سوره انبیا فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:26 چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است . درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است . درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهی

پاورپوینت درس 14، نشانه ه ـه

پاورپوینت درس 14، نشانه ه ـه پاورپوینت درس 14، نشانه ه ـه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:12

فایل پاورپوینت پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات

فایل پاورپوینت پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات پاورپوینت پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:36 بخشی از متن مقدمه هدف جمع آوری داده از بیماران تهیة اطلاعات برای گروه پزشکی اغلب دادة خام جمع آوری شده را به صورت مستقیم نمی توان در فرایند تصمیم گیری وارد کرد استخراج اطلاعات معنایی (Semantic) از داده مستلزم پردازش آن : 1 - مشاهده 2 - تشخیص 3-درمان

دانلود پاورپوینت درس چهارم عربی دهم

دانلود پاورپوینت درس چهارم عربی دهم پاورپوینت درس 4 عربی دهم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 83 الدرس الرابع ان هذه امتکم امة واحدة وانا ربکم فاعبدون قطعا این امت(دین)یگانه است ومن پروردگارتان هستم پس تنها مرا بپرستید الدرس الرابع واعتصموا بحبل الله جمیعا همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید ان هذه امتکم امة واحدة وانا ربکم فاعبدون قطعا این امت(دین)یگانه است ومن پروردگارتان هستم پس تنها مرا بپرستید

دانلود فایل کنش پژوهی علل کجروی اجتماعی دانش آموزان متوسطه

دانلود فایل کنش پژوهی علل کجروی اجتماعی دانش آموزان متوسطه کنش پژوهی بررسی و شناخت علل و عوامل مرتبط با کجروی اجتماعی در بین دانش آموزان در مقطع تحصیلی متوسطه از دیدگاه معلمان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:144 مقدمه : سازه اصلی این پژوهش کجروی و انحرافات اجتماعی می باشد و موضوع بررسی و شناخت علل و عوامل مرتبط با کجروی اجتماعی در بن دانش آموز دختر در مقطع تحصیلی متوسطه از دیدگاه معلمان واقع در منطقه 17 تهران می باشد. جامعه آماری به تعداد 100 نفر از دانش آموزان دختر در مقطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی انتخاب گردیده اند . هدف اصلی این پژوهش بررسی وشناخت عوامل مرتبط با پدیده کجروی اجتماعی می باشد. عواملی چون: سن، تحصیلت، والدین، درآمد خانواده، وضعیت مسکن، و میزان نظارت و کنترل والدین واستفاده از وسایل ارتباط جمعی و البته نمی توان گفت همه این عوامل با پدیده کجروی اجتماعی رابطه مستتقیمی دارند. از آنجا در همه جوامع به گونه ای کجروی وا نحراف از اهداف اصلی جوامع و تخطی از قوانین وجود دارد، لذا آشنایی و آگاهی افراد جامعه با کجروی و انحرافات اجتماعی و همچنین آگاهی از عواقب ک

پاورپوینت هوای سالم آب سالم

پاورپوینت هوای سالم آب سالم پاورپوینت هوای سالم آب سالم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:20 برخی از اسلاید های پاورپوینت تصاویر گرفته شده از کتاب هستند. بخشی از متن: 1)کدام مورد به پاکیزگی هوا کمک می کند؟ الف)از بین بردن فاضلاب ب)ایجاد فضای سبز ج)ایجاد تصفیه خانه

فایل پاورپوینت پردازش تصویر به روش هیستوگرام

فایل پاورپوینت پردازش تصویر به روش هیستوگرام پاورپوینت پردازش تصویر به روش هیستوگرام فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:42 بخشی از متن مباحث : پردازش تصویر کاربردهای پردازش تصویر عملیات مختلف بر روی تصاویر انواع پیکسل ها و فیلترها کاربردهای هیستوگرام در پردازش تصویر تشخیص پلاک خودرو

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم راه ها وحمل ونقل (1)و(2)

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم راه ها وحمل ونقل (1)و(2) پاورپوینت مطالعات اجتماعی کلاس پنجم راه ها وحمل ونقل (1)و(2 ) درس هشتم ونهم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:32 بخشی از متن: راه برای جابه جایی مردم و کالاها ازمکانی به مکان دیگر لازم است. به وسایلی که مردم وکالاهارا جابه جامی کنند وسایل حمل ونقل می گویند.




  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی